AGENDA

OVERZICHT VASTE ACTIVITEITEN

ZONDAG

DIENST - Elke zondag om 10:30 uur. Je kunt de diensten ook live kijken of op een later moment terugkijken.

WONDERLAND - Kindernevendienst voor kinderen van 4-11 (groep 1 t/m groep 8). Voor baby’s en peuters t/m 3 jaar is er opvang tijdens de dienst.

XPLORE - Elke tweede en vierde zondag. Voor tieners van klas 1 - 3 van het voortgezet onderwijs.

WOENSDAG

RUIMTE VOOR STILTE - Elke woensdagochtend tussen 8:00 en 9:00 uur. Voor iedereen die de stilte zoekt.

SENIORENWIJZER - Elke eerste woensdag van de maand om 10:00 uur. Voor 55-plussers. Gezellig samenzijn en praten over diverse onderwerpen.

BIDSTOND - Elke woensdagavond om 19:00 uur. Voor alle leden en vrienden.

3DAY - Woensdagavond in de even weken om 20:00 uur is er 3DAY. Voor alle leden en vrienden.

DONDERDAG

VROUW TOT VROUW - Incidenteel, let op de nieuwsbrief en de agenda. Voor alle vrouwen uit de kerk en de wijk.

VRIJDAG

XCHANGE - Voor 18 tot 25-jarigen. Voor onze jongvolwassenen is er Xchange, zij komen om de week bij elkaar op vrijdag om 18.30 uur. Zie de agenda voor meer info.

ZATERDAG

XPERIENCE - Om de week op zaterdag om 19:00 uur. Voor tieners die in de brugklas zitten tot 18-jarigen.