De bestuursraad is verantwoordelijk voor ‘de grote lijn’ wat visie en toekomst van onze gemeente betreft. Een keer per maand komen zij samen om te vergaderen. Alle kerkelijke vergaderingen zijn vrij toegankelijk voor leden, maar de voorzitter kan bezoekers vragen de vergadering te verlaten als er over bepaalde personen wordt gesproken. De bestuursraad legt van haar activiteiten verantwoording af tijdens de jaarvergadering van de gemeente.

De hoofden van de afdelingen vormen het operationele bestuur van de gemeente. Zij zetten de door de bestuursraad voorgestelde en tijdens de jaarvergadering vastgestelde lijn om in daadwerkelijke activiteiten. De hoofden komen een aantal keer per jaar bij elkaar om samen te werken aan realisatie van de visie en afstemming van hun inhoudelijke werkzaamheden.

Ds. Dennis Mohn >>
Lead Pastor
Theo Mak
Voorzitter Bestuursraad
Erik Wijnstok
Secretaris
Joost Eijkman
Hoofd Operationele Zaken
Jolanda van Veelen
Natasja den Boer
Niels Sas
Roald van der Mark
Rik Huurman
Arjen Meijer

Vragen? Opmerkingen?
Stuur de bestuursraad een bericht.

Naam*

Bericht*

Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.