Wij geloven in een wereld
waarin Liefde leidend is.

Daar dragen wij aan bij door een community te zijn waar mensen samen, in verbondenheid met God, leren ten volle te leven vanuit vrijheid, met helder zicht en daadkracht. Alles wie wij zijn en doen is gericht op samen zijn, samen leren en samen inspiratie opdoen voor een leven in geloof.

Wil je hier onderdeel van zijn?
Wil je samen met ons die wereld creëren?

Dan kan je meedoen met je...

aandacht

Aandacht

Jantine zei een keer in een dienst tegen de gemeente: “Het feit dat jullie er zijn, geeft mij een plek om naartoe te gaan.” Al je bewuste aanwezigheid en deelnemen aan de community is een enorme bijdrage die voor een ander heel waardevol is. Dus doe mee door je aandacht te geven en leef bewust mee met het gemeenteleven. Neem je plek in in onze diensten, ThuisVerder-kringen, 3DAY, Xperience of Wonderland.

tijd2

Tijd

Deze gemeente leeft op vele vrijwilligers waar we enorm dankbaar voor zijn. Misschien is dit dan ook jouw manier om mee te doen. Zonder onze vrijwilligers zouden we onze droom van een wereld waarin Liefde leidend is nooit kunnen realiseren. Vaak zijn de verschillende afdelingen binnen de gemeente op zoek naar medewerkers. Denk dan aan het jeugd- en kinderwerk, muziek, techniek, catering, kringenwerk, gastvrouwen en heren, etc. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail aan meedoen@kvdnvlaardingen.nl.

geven

Geld

Delen van wat ons is gegeven is ook een belangrijke manier om mee te doen. Met jouw gift maken we mogelijk dat het geloof in een wereld waarin Liefde leidend is steeds meer realiteit wordt in jouw leven en dat van de ander. Via onderstaande formulier kun je dan ook meedoen door te geven. We zijn dankbaar voor jouw vrijgevigheid!

Bedankt voor je bijdrage!
Samen zijn we goed nieuws!

Overmaken kan ook

IBAN nummers: NL91INGB0005496730 / NL38RABO0125407955
t.n.v. KvdN Vlaardingen

3e zondag voor zending

Alle giften die binnenkomen op de derde zondag van de maand (tenzij anders aangekondigd) zijn bestemd voor de zending.

Belastingaftrek

Het is mogelijk meer belastingvoordeel te krijgen van je schenkingen aan de kerk.
meer info

Periodiek gift

Je gift automatisch wekelijks, maandelijks of per kwartaal af laten schrijven? Dat kan via de Nazarener Vlaardingen App.